web analytics

3 Cruciale Pilaren om Je Orgasme Onder Controle te Krijgen

“Het maakt niet uit”.  De kans is groot dat je ooit zoiets gehoord hebt, maar het tegenovergestelde voelde. Wij weten dat een vrouw graag goede seks heeft, waarbij de man niet binnen enkele minuten afrolt.

Als jij je orgasme niet onder controle hebt dan kan ze zeggen wat ze wilt, je blijft de schaamte voelen en je blijft weten dat zij niet echt bevredigd is. Je wilt haar bevredigen en jezelf een man voelen. Je weet dat als je te snel een orgasme hebt, zij haar plezier kan vergeten.

Seksuele onbevredigdheid is één van de meest voorkomende redenen voor overspel of het verbreken van een relatie. Er is geen onderzoek die dit specifiek heeft uitgezocht voor mannen die hun orgasme niet onder controle hebben, maar je hoeft geen genie te zijn om te begrijpen dat het gevaar voor deze groep hoger ligt.

Het spijt me, ik wil je niet bang maken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat het hebben van controle een belangrijke tool kan zijn in jouw seksleven,liefdesleven en voor je ego. Daarnaast wil ik je vertellen dat je niet bang hoeft te zijn, je kan namelijk prima leren om je orgasme onder controle te hebben.

Ontdek in dit artikel de 3 aller belangrijkste adviezen om je orgasme onder controle te krijgen. Zonder deze pilaren is de kans klein dat je slaagt.

#1 Leer te herkennen wanneer je (bijna) klaarkomt

Als je met je ogen dicht over de snelweg rijdt, dan zal je niet blij zijn als je verongelukt, maar je zal niet verrast zijn. Als je geen zicht hebt op hoever of dichtbij je orgasme is, dan zal je niet blij zijn als je vroegtijdig klaarkomt, maar je zal niet verrast zijn.

Leer naar je lichaam te luisteren en train jezelf om te herkennen wanneer je bijna klaarkomt, alleen dan zal je tijdig op de rem kunnen trappen.

Bewustzijn over je orgasme kan je het beste trainen tijdens masturbatie. Zoek het punt op waar je bijna klaarkomt en blijf daar. Surfen, noemen ze dat.

Als je niet weet waar dat punt is dan zal je door bewust op je lichaam te letten vanzelf gaan herkennen waar dit punt is. Op een bepaald niveau van stimulatie zal je klaarkomen. Ga van lichte stimulatie naar heftige stimulatie en je zal leren op welk punt je bijna zover bent en hoe dat voelt.

Surfen kan naast op zee of tijdens masturbatie ook tijdens de seks. Maar tijdens het masturberen is het het makkelijkst te leren. Tijdens masturbatie heb je minder prestatiedruk en ben je waarschijnlijk meer op je gemak.

Let er wel op dat surfen geen gewoonte wordt tijdens masturbatie. Doe het alleen om jezelf te leren kennen. Als je wekelijks meerdere keren “surft”, dan kan je op de lange termijn op seksueel gebied minder gevoelig worden.

Bewust zijn van wanneer je (bijna) klaarkomt zal vele deuren openen om je orgasme onder controle te krijgen.

Een paar technieken die je kunt toepassen als je bewust bent van wanneer je (bijna) komt:

  • De start stoptechniek
  • De blokkade
  • De switch

Des te beter je bent in te herkennen wanneer je bijna klaarkomt, des te beter je kan timen om de technieken toe te passen.

Persoonlijk vond ik een combinatie van de “Start stop” en  “de switch” de makkelijkste manier om mijn orgasme uit te stellen.

Ik zal een voorbeeld geven van hoe je deze toepast: Stel je voor dat je op z’n hondjes seks hebt. Je voelt aan dat je bijna klaarkomt, op dit moment stop je een korte tijd. Dit doe je door te wisselen naar een standje waar je minder snel van klaarkomt. Bij veel mannen is dit het standje dat de vrouw de man berijdt.

Dit kleine momentje waar je “switcht” naar een minder opwindend standje, kan ervoor zorgen dat je minuten langer door kan gaan.

In het begin van de seks doe je een standje dat meer stimuleert en later een standje dat minder stimuleert. Als je bijna klaarkomt is het namelijk moeilijker om jezelf in te houden. Een standje dat minder stimuleert als je bijna klaarkomt zorgt er daarom voor dat je het langer volhoudt. Dit laatste standje kan een standje zijn die haar meer stimuleert maar jou minder.

Let er wel op dat je de seks spontaan houdt, het is niet nodig om rond een tafel te gaan staan om strategieën en grafieken uit te tekenen.

Er zijn meerdere technieken die beter toe te passen zijn zodra je bewust bent van je bijna-orgasme-punt. Één van deze technieken is bijvoorbeeld “de blokkade”, het is niet de makkelijkste techniek om te leren maar het is wel een techniek die ervoor zorgt dat je je ejaculatie volledig blokkeert en je letterlijk zo lang door kan gaan als je zelf wilt.

Deze technieken worden uitgebreid beschreven in het ebook Complete Ejaculatie Controle.

#2 Maak je niet druk

Maak je je te druk tijdens de seks, dan presteer je slecht. Maak je je te druk buiten de seks om, dan presteer je ook slecht.

Je druk maken tijdens de seks:

Het is niet jouw schuld, jij hebt er niet voor gekozen om last te hebben van vroegtijdige orgasme’s. Toch kan je je er druk om maken, en dat begrijp ik erg goed. Helaas zorgen vroegtijdige ejaculatie problemen ervoor dat je prestatiedruk voelt en moeilijker kan ontspannen tijdens de seks.

Je druk maken kan ervoor zorgen dat je geen controle over jezelf hebt. Je problemen zorgen dus voor nog meer problemen.

Hoe kan je stoppen met je zorgen te maken tijdens de seks?

Er zijn meerdere manieren die ervoor zorgen dat je meer kunt ontspannen tijdens de seks. De eerste pas je automatisch toe; weten dat je druk maken niet de situatie verbetert maar verslechtert.

Heb je ooit meegemaakt dat het lang duurde voor je in slaap viel? Een grote maar begrijpelijke fout die veel mensen maken is geïrriteerd raken omdat het niet lukt. Hierdoor zijn mensen te veel bezig met het probleem, kunnen ze zich niet ontspannen en vallen ze nog later in slaap.

Zo werkt het ook met ontspanning tijdens de seks. Eigenlijk met alles. Niemand heeft ooit een doel behaald door er naar te schreeuwen (tenzij het doel was om iemand een hartaanval te bezorgen).

Als je je probleem nog nooit met je partner besproken hebt, doe dat dan. Het is goed voor je partner om te weten dat je het niet expres doet en je bereid bent om te werken aan je probleem.

Het hoeft zeker niet het gesprek van de dag te worden. Eenmalig je onzekerheid uitspreken over je prestaties kan je al meer op je gemak stellen.

Misschien ben je de eerste keren nadat je het verteld hebt iets meer bewust, maar uiteindelijk zal het ervoor zorgen dat je meer op je gemak zal zijn en beter zal presteren.

Als je je zorgen maakt om de seksuele onbevredigdheid van je partner, dan zijn er meerdere manieren om haar te plezieren zonder penetratie. Je zou bijvoorbeeld extra voorspel kunnen doen, haar vingeren en haar plezieren met je mond .

Op deze manier kan zelfs de man die bij het zicht van een tepel al klaarkomt, ervoor zorgen dat zijn partner bevredigd is. Je zou je zelfs extra kunnen verdiepen in dit onderwerp, wedden dat ze niet zal protesteren?

mogelijk zal je na het lezen van dit artikel een tijdje juist meer in je hoofd zitten, maar dat gaat over. Zoveel informatie zorgt ervoor dat je gaat nadenken, ook tijdens de seks. Dit is goed, zodra je de technieken een beetje hebt uitgeprobeerd zal je er automatisch minder aan denken en meer kunnen genieten van bevredigende seks.

Een druk stressvol leven buiten seks om:

De hele dag druk en stress neem je mee de slaapkamer in. Ook al ben je er in je hoofd niet meer mee bezig, het zal alsnog in je hoofd zitten. Stress zorgt ervoor dat er stoffen in je lichaam vrij komen waardoor het zich gereed maakt voor actie (de slechte vorm van actie). Hierdoor kan je niet goed ontspannen en zal je lichaam al helemaal niet klaar zijn om te genieten van seks.

Het helpt als je voor de seks een paar uurtjes ontspant. Dus niet direct uit je werk je vrouw in duiken, maar eerst gezamenlijk een tijdje ontspannen. Als je hier geen tijd voor hebt, zorg er dan voor dat je hier tijd voor maakt, in ieder geval één keer per week.

Los daarvan weten mensen bijna altijd wel de oorzaak van hun stress en de oplossing daarvoor. Jammer genoeg is het vaak zo dat mensen stress prefereren boven de oplossing. Als dit bij jou niet het geval is, je stress hebt, en er iets aan wilt doen, doe dat dan.

 #3 Ontwikkel je pc spier

Het advies is niet om meer tijd met je computer door te brengen. Nee, ik raad je aan om je PubococCygeus spier te trainen.

Dit is de spier die tussen je anus en balzak loopt. Deze spier heeft een grote invloed op je ejaculatie. Het is namelijk de spier die zich aanspant om het moment dat je klaarkomt.

Des te minder sterk een spier is, des te minder je deze kan beheersen. Als jouw pc spier zwak is dan kan dat de oorzaak zijn van jouw probleem. Of het nou DE reden of één van de REDENEN is, je PC spier versterken zorgt ervoor dat je meer je orgasme onder controle hebt.

Een sterkere PC spier helpt om meer bewust te zijn van hoe ver je van je orgasme verwijdert bent. Daarnaast kan je je orgasme beter timen of zelfs een orgasme hebben zonder te ejaculeren.

Door een sterkere pc spier te krijgen kan je klaarkomen zonder zaadlozing. Hierdoor kan je doorgaan met seks ondanks dat je al klaargekomen bent. Lekker en erg effectief.

Het geheim zit hem in je PC spier zo sterk te trainen dat je op het moment van klaarkomen je zaadlozing kan stoppen. Door je PC spier aan te spannen bij het klaarkomen blokkeren ze letterlijk de zaadlozing.

Er zijn verschillende manieren om je PC spier te trainen. Aangezien het een kleine spier is kost het je niet veel energie om dit te doen. Daarbij komt dat de spier snel herstelt. Je kan hem sterk krijgen door tien minuten per dag te trainen.

Trainen kan je doen onderweg naar je werk, in de supermarkt, voor de TV of waar je dan ook wilt. Niemand kan zien dat je je PC spier aanspant, tenzij je er bewust gekke gezichten bij gaat trekken.

De effectiefste oefeningen worden in Complete Ejaculatie Controle uitgelegd.

Wat voor jou het beste werkt om je orgasme onder controle te krijgen

Wat de beste technieken en methoden voor jou zijn hangt af van wie jij bent. Er zijn verschillende redenen waarom iemand last heeft van een vroegtijdige zaadlozing. Specifieke technieken werken beter voor specifieke personen.

Probeer zonder vooroordelen elke techniek uit. Sommige zullen beter werken dan andere. Alle noemenswaardige technieken om je orgasme onder controle te krijgen zijn gedeeld in “Complete Ejaculatie Controle” van Chris Coster.

Dit is het beste Nederlandse werk dat je op dit gebied kunt vinden.

Complete Ejaculatie Controle van Cris Coster

Chris Coster heeft een groot gedeelte van zijn leven besteed aan het bestuderen van het menselijk lichaam. Door zijn eigen problemen met het controleren van de orgasme werd hij bewogen om onderzoek te doen in dit nauwelijks onderzochte probleem.

Na vele boeken over dit onderwerp te hebben gelezen, vele medische experts te hebben ontmoet en veel mensen in zijn praktijk te hebben onderzocht is hij tot een methode gekomen die iedere man kan helpen om het tientallen minuten langer uit te houden in bed.

Als jij je seks en liefdesleven net zo veel waard vindt als ik, dan kan Chris Coster’s methode een echte verademing zijn. Als je voorgoed de pijn en schaamte van je vroegtijdige orgasme wilt verbannen lees dan direct verder op de volgende pagina:

Complete Ejaculatie Controle Methode Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *