Review Ebook: De Revolutionaire Seks Methode

De Revolutionaire Seks MethodeVrijen doe je op je gevoel. Partners die al langer bij elkaar zijn weten van elkaar wat de seksuele behoeftes zijn. Het gevaar is dat er sleur in het seksleven sluipt. Je kunt je seksleven verbeteren door te leren. Het boek De Revolutionaire Seks Methode kan jou helpen om een betere minnaar te worden. Wij hebben het boek gekocht en gaan het voor jou reviewen.

Met de juiste tips en aanwijzingen kun jij, en ook jouw partner genieten van betere seks. Goede seks zegt namelijk ook veel over jullie relatie. De Revolutionaire Seks Methode belooft dat je beter in bed gaat presteren als je het boek gaat bestuderen en toepassen.

Wat houdt De Revolutionaire Seks Methode in?

Het boek is geschreven door Jonathan Johnson en Oscar Oliver. Het boek is een verzameling van tips en theorieën waar de man eigenlijk niet zonder kan. De in het boek beschreven tips en theorieën zijn toegepast op honderden vrouwen en zijn geschreven vanuit de kennis uit meer dan 50 gelezen boeken over het onderwerp. Ook hebben de schrijvers talloze seminars gevolgd over het onderwerp en ze hebben seks coaches over de beschreven tips en theorieën aan de tand gevoeld.

Maak jij onnodige fouten in bed?

Doe deze test en ontdek je “Seks IQ”.

Wat belooft het boek?

De kernzin die de inhoud van het boek volgens de schrijvers beschrijft, luidt:  “Seks Tips Die Iedere Man Zou Moeten Weten Om Een God Te Worden In Bed”. Het boek is een handleiding over hoe op seksueel gebied met vrouwen om te gaan, maar ook gericht op de anatomie van het vrouwelijke lichaam. Hoe kun je als man haar opwinden en waarin verschillen ze met de man.

Het verschil in seksuele beleving zorgt voor veel onbegrip. Door vrouwen beter te begrijpen kun je daar je voordeel uit halen. Weet hoe je haar de best mogelijke seks drive kunt laten ervaren.

Hoe wordt je een betere minnaar?

De Revolutionaire Seks Methode gaat deze vraag in 70 bladzijden proberen te beantwoorden. Wij hebben het boek doorgelezen en het blijkt nog niet zo eenvoudig te zijn om een betere minnaar te zijn. Dit wordt voor een groot deel veroorzaakt door de verschillen tussen vrouwen. Een vrouw wordt geen handleiding bij geleverd, maar op basis van ervaringen en kennisdeling is er wel veel te leren over de gemiddelde vrouw. Dit belooft De Revolutionaire Seks Methode.

Na het lezen zijn er wel een aantal slimme tips en theorieën blijven hangen, maar een betere minnaar word je pas door je kennis ook toe te passen.

Gratis video: 2 aantrekkelijke dames doen voor hoe jij het beste kan zoenen

Klik direct op de video en leer hoe jij een zoengod wordt.

drsm-zoenvideo-570

Mannen moeten de vrouw leren kennen en begrijpen

Mannen hebben er vaak moeite mee dat vrouwen minder gericht zijn op seks. Volgens De Revolutionaire Seks Methode zijn hier meerdere redenen voor te geven. Een belangrijke reden is het verschil in opwinding. Een man kan al opgewonden raken door naar een vrouw te kijken. Voor vrouwen is er veel meer nodig. Een ander probleem is de kennis van de gemiddelde man over het vrouwenlichaam. Je kunt haar g-spot niet stimuleren als je niet weet waar deze zit.

De Revolutionaire Seks Methode geeft verrassende inzichten in hoe mannen vrouwen moeten leren kennen. Mannen denken veel te weten over de vrouw en het lichaam van de vrouw. Maar weinig mannen weten er voldoende over. Kennis van zaken en de juiste technieken maken de beste minnaars.

Onderverdeling De Revolutionaire Seks Methode

Het boek is onderverdeeld in 3 hoofdstukken. Een boek met een dergelijke titel zou je van verwachten dat het vol staat met seksstandjes, maar dat is niet het geval. Er worden wel een paar seksstandjes besproken, maar de nadruk ligt op kennis, begrip en toepassing. Hieronder lichten wij de 3 delen van het boek nader toe.

Deel # 1: Basisprincipes & Voorspel

Om een betere minnaar te kunnen worden moet je wel beschikken over voldoende kennis over het lichaam van de vrouw. Misschien nog wel belangrijker is om te weten hoe vrouwen denken over seks en hoe ze het liefst gestimuleerd willen worden.  De tips in dit deel van het boek zijn niet volledig gericht op seksuele handelingen, maar bijvoorbeeld ook op:

• Wat zijn de beste zoentips?
  • Wat zijn de verschillen in opwinding tussen de man en de vrouw?
  • Wat zijn mythes over de vrouw en haar lichaam?
  • Hoe ervaart zij een orgasme?
  • Hoe kom je er achter wat zij het lekkerst vindt?

Een zeer nuttige tip uit het boek heeft betrekking op de zintuigen van de vrouw. Voor de man is het zintuig zien voldoende om opgewonden te raken, maar hoe werkt dat bij de vrouw?

Deel # 2: Mentale Stimulatie

In dit deel van het boek worden de 4 belangrijkste elementen van mentale stimulatie van een vrouw behandeld. Deze 4 elementen zijn:

• Dominatie
  • Afwisseling
  • Emotie
  • In het moment zijn

Dominantie –  Veel vrouwen houden van echte mannen in bed. Hieronder verstaan zij dat de man overheersend moet zijn. Figuurlijk willen ze alle hoeken van de kamer te zien krijgen. Een man hoort bijvoorbeeld niet te overleggen wat de volgende seksuele actie is, hij moet het gewoon doen. Dominantie is een puur mannelijke eigenschap. In het boek worden ook een aantal seksstandjes besproken die dominantie uitstralen.

domineren

Afwisseling – De man moet laten zien wat hij in huis heeft. Zij moet vooraf niet kunnen voorspellen wat al allemaal in bed gaat gebeuren. Nog beter is dat ze niet eens kan voorspellen waar het gaat gebeuren. Verrassing en afwisseling houden het seksleven in stand.

Emotie – Mannen krijgen vaak het verwijt dat zij onvoldoende emoties tonen. Dit heeft ook effect op de seksbeleving van de vrouw. Als de man niet laat zien hoe hij denkt en wat hij ergens van vindt, zal dat de vrouw onzeker maken. Dit heeft weer tot gevolg dat zij niet volledig los kan gaan. Dit wordt zeer goed beschreven in het ebook.

In het moment zijn – Als man ben je altijd wel te porren voor seks. Voor de vrouw ligt dat anders. Afleidingen doen de seks geen goed. Alleen door haar uit de sleur van de dag te halen zal zij optimaal van seks kunnen genieten.

Deel # 3: Penetratie

Helaas zijn er maar weinig vrouwen die met het penetreren een orgasme kunnen bereiken. Tijdens het penetreren heeft de man twee handen, een mond en de rest van het lichaam om de vrouw extra te stimuleren. In het ebook De Revolutionaire Seks Methode noemen ze dit multitasking. Door te multitasken kan de kans op een orgasme voor de vrouw tijdens het penetreren aanzienlijk vergroot worden. Er zijn diverse mogelijkheden en standjes om tijdens het penetreren manieren in te zetten om de vrouw extra te stimuleren.

Mannen! Er is ook nog zoiets als het naspel

Klusje geklaard en weer over tot de orde van de dag. Dit is een manier om een vrijpartij af te ronden, maar dat is niet verstandig. Volgens De Revolutionaire Seks Methode is het naspel zeer belangrijk voor de vrouw. Mannen voelen vaak niet meer de noodzaak om fysiek contact te hebben. Voor vrouwen werkt dit anders. Zij hebben wat meer moeite om geil te worden, maar ze zullen het niet direct kwijt zijn na het vrijen. Blijf ook na het vrijen zoenen en knuffelen om het ook voor de vrouw af te kunnen ronden.

Wat kan het boek De Revolutionaire Seks Methode voor jou doen?

Het is een leerzame ebook met de focus op de vrouw en het vrouwenlichaam. Hoe werkt het en hoe kan de vrouw ook maximaal aan haar trekken komen? Uit het boek kan de man afleiden hoe de vrouw seksueel behandeld wil worden. Voor vrouwen is er geen handleiding, maar De Revolutionaire Seks Methode is te vergelijken met een handleiding voor de gemiddelde vrouw. Het leert de man, maar ook de homoseksuele vrouw, beter begrijpen hoe de gemiddelde vrouw het beste gestimuleerd kan worden.

Wat zeggen andere websites over De Revolutionaire Seks Methode?

In deze review geven wij onze mening over het ebook. Om je ook een indruk te geven van meningen van andere websites, hebben wij een aantal uitspraken over De Revolutionaire Seks Methode voor jou verzameld.

“Wat we goed vonden aan dit ebook is dat de vrouw eigenlijk centraal staat. Het draait allemaal om de vrouw en hoe je haar kan plezieren.”

Bron: Ppreviews.nl

“Mocht je als man al veel ervaring hebben dan is “De Revolutionaire Seks Methode” een goede aanvulling, het zal je namelijk nog beter maken in bed!”

Bron: Datingenerotiek.nl

“Het is goed om te zien dat er daadwerkelijk zorg en aandacht aan het maken van het ebook is besteed. Iets wat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is…”

Bron: Inforeviews.nl

Conclusie – Is het kopen van De Revolutionaire Seks Methode een aanrader?

Mannen die denken alles over het lichaam van vrouwen te weten, hoeven het ebook niet te kopen. Voor alle andere mannen is het zeker een aanrader. Niet alle tips en theorieën zul je effectief kunnen inzetten, maar de meeste feiten zullen jou in ieder geval helpen om vrouwen beter te begrijpen en leren jou hoe je een vrouw het beste kunt behagen. Het vrouwenlichaam zit op seksueel gebied namelijk ingewikkeld in elkaar.

Verwonder je er niet over, maar leer ervan!

Waar kan ik De Revolutionaire Seks Methode kopen?

Je kunt De Revolutionaire Seks Methode hier kopen. Nadat je hebt afgerekend wordt het boek je gelijk in een pdf bestand toegestuurd. De betaling loopt via bijvoorbeeld Ideal of PayPal.